آخرین کاپ ها

ساخت وبلاگ

شنبه شب در ادامه بازی های لیگ برتر انگلیس آرسنال توانست با نتیجه 2 بر صفر حریف خود اورتون را شکست دهد.

به گزارش کاپ، شنبه شب در ادامه بازی های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، آرسنال میهمان اورتون بود که در پایان توانست حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

گلهای این بازی را دنی ولبک در دقیقه 7 و الکس ایووبی در دقیقه 42 به ثمر رساندند تا توپچی ها با کسب 55 امتیاز در جایگاه سوم جدول باقی بمانند. اورتون نیز با 38 امتیاز از جایگاه دوازدهم تکان نخورد. 


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 132 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 21:46

در یکی از جالب ترین فصل های لیگ برتر انگلیس که صدرنشینی لسترسیتی عجیب ترین نکته آن است، سرمربی توپچی ها معتقد است این لیگ اولویت بیشتری نسبت به لیگ های اروپایی پیدا کرده است.
به گزارش کاپ، توپچی ها با نتیجه پر گل 5 بر یک توسط بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند، و منچسترسیتی را به عنوان تنها تیم انگلیسی در جمع هشت تیم پایانی تنها گذاشتند. لیورپول نیز پس از شکست منچستریونایتد به تنها تیم انگلیسی حاضر در لیگ اروپا تبدیل شده و باید در یک بازی بسیار سخت به مصاف تیم قبلی کلوپ یعنی بورسیا دورتموند برود. ونگر بر این باور است که قدرت تیم های لیگ برتر باعث شده تا هر بازی به سختی بازی های لیگ قهرمانان باشد. او در این باره گفت: توضیح دادن در این باره سخت است، لیگ برتر هر فصل سخت تر از فصل قبل می شود و من فکر می کنم در فصل آینده به طور حتم تیم های قویتری پا به میدان خواهند گذاشت. به نظر می آید لیگ برتر به لیگ قهرمانان تیم های انگلیسی بدل شده باشد. هر بازی به قدری سخت و پر فشار است که انگار در یکی از رقابت های اروپایی به میدان می رویم. حتی برخی از تیم هایی که در لیگ اروپا بازی می کنند، لیگ برتر را اولویت بازی های خود می دانند.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 129 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 21:46

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوار هستم بزرگترین نعمت خداوند که سلامتی است، در سال جدید نصیب مردم ایران شود.

به گزارش کاپ، کارلوس کی روش در آستانه عید نوروز اظهار داشت: ابتدا به زبان فارسی عید را به ایرانیان تبریک می گویم. امیدوار هستم بزرگترین نعمت خداوند که سلامتی است، در سال جدید نصیب مردم ایران شود.

وی درباره مدت حضورش در ایران عنوان کرد: دقیقا 5 سال است که در ایران هستم. مطلب اصلی که باعث ادامه این مسیر بود، عشق و علاقه من به مردم ایران بود که دلیل اصلی حضور من در ایران هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که چقدر با فرهنگ ایران آشنا شده، تصریح کرد: قطعا آشنایی با فرهنگ کشورهایی همچون آمریکا، ژاپن و انگلیس سخت تر از آشنا شدن با فرهنگ ایرانیان بود. سفره هفت سین جاری بودن زندگی را به همه نشان می دهد. برایم جالب بود که ایرانی ها دور تمام سمبل های زندگی می نشینند و سال نو را جشن می گیرند.

کی روش در ادامه در پاسخ به این سوال که به کسی عیدی می دهد، خاطرنشان کرد: افتخار داشتم که 5 سال در ایران باشم و عید نوروز را از نزدیک با مردم جشن بگیرم.

وی درباره موهای سفید خود افزود: فکر می کنم امروز برف می آمد و بروف روی سرم نشسته است!(باخنده) البته خیلی از موهایی که ریخته یا سفید شده به خاطر سردردهایی بوده که بر سر مسائل مختلف در ایران گرفتم.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره اینکه کجای ایران زیباتر است، گفت: من ایران را گشتم و خیلی مکان های زیبایی داشت. از شیراز بگیر که تخت جمشید را دارد تا شهرهای تاریخی اصفهان و یزد و البته شهر زیرزمینی کاشان که بسیار زیباست. نمی توانم بگویم کدام زیباتر است.

کی روش در پاسخ به این سوال که همچنان طرفدار منچستر است، اذعان داشت: بله، خیلی زیاد طرفدار منچستر هستم و البته خیلی هم ناراحتم.

وی درباره گلی که مسی در بازی ایران و آرژانتین وارد دروازه ایران کرد، گفت: به شخصه مسی را دوست دارم اما می دانم که ایرانی ها عاطفی هستند. با این حال می توانم بگویم که ما مسی را به خاطر گلی که به ایران زد، می بخشیم!

سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان درباره اینکه سال 95 نیز در ایران خواهد ماند، افزود: با توجه به اینکه در نزدیکی نوروز هستیم، خیلی منصفانه نیست که به این سوال جواب بدهم. البته نمی خواهم از زیر این سوال در بروم. همه اطلاع کافی از شرایط من و تیم ملی را دارند. در این لحظه بسیار مهم است که آرزوی بهترین ها را برای تمام مردم ایران داشته باشم. باید نگاه کنیم و ببینیم که مسیر درست است یا خیر و بعدا تصمیم بگیریم. 


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 140 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 21:46

ستاره ارمنی تیم بروسیادورتموند اعلام کرد که به حضور در سری آ فوتبال ایتالیا پیش از اینکه مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار بگیرد فکر کرده بود.

به گزارش کاپ، هنریخ میختاریان این روزها سخت مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار دارد .این هافبک ارمنی در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گفته:یک فصل موفق را با دورتموند سپری می کنیم.در بوندس لیگا و لیگ اروپا خوب بازی کردیم.در اینجا خوشحالم اما باید اعتراف کنم در دنیای فوتبال حرفه ای اتفاقات غیر قابل پیش بینی زیاد است.حضور در یوونتوس؟ هیچ چیزی در دنیای فوتبال قابل پیش بینی نیست.من پیش از اینکه نام یوونتوس سر زبان ها بیافتد به فکر تجربه کردن فوتبال در سری آ بودم.هرگز خودم را در حد واندازه های ستاره ای چون آندرا پیرلو نمی بینم.او بازیکن فوق العاده ای است و من برای او احترام زیادی قائلم.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 147 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 20:17

سرمربی تیم ملی اسپانیا اعلام کرده که نام مهاجم بداخلاق چلسی در فهرست نهایی او برای یورو 2016 خواهد بود اما او باید در رفتارش تجدید نظرکند.

به گزارش کاپ، رفتار دیگو کاستا با پیراهن چلسی در این فصل رقابت های باشگاهی باعث شده تا ویسنته دل بوسکه هم از او انتقاد کند.

سرمربی سابق تیم رئال مادرید در مصاحبه با روزنامه مارکا گفته: باید اعلام کنم که به امادگی کامل کاستا برای همراهی تیم ملی اسپانیا در یورو 2016 اعتقاد کامل دارم.بدون تردید او روز به روز بهتر خواهد شد و تا زمان برگزاری یورو کاملا ایده آل می شود.در مورد رفتار کاستا نگرانم او در ماه های اخیر بازی های خوبی به نمایش گذاشته اما از نظر رفتاری جالب نبوده.بدون تردید این بازیکن باید در رفتارش تجدید نظر کند چون این مسئله برای من ناراحت کننده است.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 152 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 20:17

ترکیب رسمی کلن و بایرن مونیخ در بوندسلیگا مشخص شد.

به گزارش کاپ، ترکیب رسمی دو تیم به شرح زیر است:

کلن: هورن، سورنسن، ماروح، ماورا، هینتس، هکتور، ریس، لمن، جرهارت، بیتنکورت و مودسته.

بایرن مونیخ: نویر، برنات، آلابا، کیمیچ، رافانیا، آلونسو، کاستا، آلکانترا، رود، کومن و لواندوفسکی.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 136 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 20:17

سرمربی منچستر سیتی در آستانه جدال فردا برابر منچستر یونایتد به مردانش هشدار داد حریف را هرگز دست کم نگیرند.

به گزارش کاپ، دو تیم منچستر سیتی و منچستر یونایتد در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس فردا ( یکشنبه) به مصاف هم خواهند رفت.مانوئل پیگرینی در آستانه این دیدار و در مصاحبه با اسکای اسپورت گفته:مردانم باید هوشیار باشند که منچستر یونایتد حتی در شرایط بد هم تیم خوبی است.آنها در لیگ اروپا برابر لیورپول مغلوب شده اند اما برای کسب سهمیه اروپایی در لیگ برتر هنوز شانس دارند و می خواهند برابر ما بهترین نتیجه را کسب کنند.من به لویی فان خال سرمربی منچستر یونایتد احترام می گذارم اما او باید بداند من و مردانم برای اینکه همچنان یکی از شانس های قهرمانی باشیم باید آنها را شکست دهیم.بازی ما برابر منچستر یونایتد 6 امتیاز دادر نه 3 امتیاز و آن هم به خاطر حساس بودن آن است.با این حال امیدوارم که طرفداران دو تیم بازی خوبی را شاهد باشند.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 138 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 19:11

سرمربی تیم ملی فوتبال سال جدید شمسی را به مردم ایران تبریک گفت.

به گزارش کاپ، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آخرین ساعات سال جاری شمسی فرارسیدن سال نو را به مردم ایران تبریک گفت.

در این پیام آمده است: "امیدوارم تمامی روزهای سال جدید ایرانی برای شما و خانواده عزیزتان مسرت بخش و تابنده باشد.

نوروز مبارک"


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 154 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 19:11

کاپیتان تیم فوتبال جوانان شاهین بندرانزلی در اثر یک سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت.

به گزارش کاپ،پژمان شعبانی به دنبال یک سانحه تصادف دچار ضربه مغزی شد و امروز به دیار باقی شتافت.

کاپ این ضایعه را به خانواده شعبانی و جامعه فوتبال انزلی تسلیت می گوید و برای آن مرحوم آرزوی مغفرت دارد.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 138 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:11

کاپیتان تیم استقلال عنوان کرد: در سال ٩٥ ، بچه ها برای دفاع از نام استقلال خواهند جنگید.

به گزارش کاپ،مهدی رحمتی در آستانه حلول سال نو پیامی منتشر کرد که در ادامه می آید:

هواداران عزیز و دوست داشتنی

در واپسین ساعات سال ١٣٩٤ هستیم . اگر زنده باشیم به زودی سال جدید را تجربه خواهیم کرد .

فصل جاری را در خرداد ٩٤ با انبوهی از مشکلات به جای مانده از گذشته شروع کردیم . تیم دیر بسته شد . کادر فنی فرصتی برای اماده سازی تیم نداشتند . بازیکنان جوان زیادی به ما اضافه شدند . اسکلت تیم تغییرات زیادی پیدا کرد . با هزاران مشکل ، تیم وارد بازیها شد و با لطف خداوند و حمایت هواداران عزیز و تلاش بچه ها نتایج خوبی گرفتیم . ما طبق هدفی که داشتیم ابتدا برای کسب سهمیه به میدان امدیم چرا که نام استقلال در اسیا خالی بود و بعد از دو سال باید نام استقلال رو در مسابقات جام قهرمانان اسیا ثبت می کردیم . همه ارکان باشگاه زحمت کشیدند که امروز فینالیست جام حذفی و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ هستیم . در این مسیر سخت کادر مدیریتی ، فنی و بازیکنان تلاش زیادی داشتند . متاسفانه بازیکنی مثل روزبه رو به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما جوانان خوبی داریم که در کنار با تجربه ها می توانند دل هواداران رو شاد کنند . تیم امسال جوونه و نیاز به حمایت و پشتیبانی هواداران دارند . در سال ٩٥ ، بچه ها برای دفاع از نام استقلال خواهند جنگید و در گام اول کسب سهمیه و در گام های بعدی چشم به جامهای قهرمانی خواهیم داشت.در سال جدید منتظر حمایت همه هواداران عزیز ، نجیب و دوست داشتنی هستیم . یا علی.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 164 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:11

مدیر برنامه های هافبک برزیلی تیم لاتزیو اعلام کرده که هیچ پیشنهادی رسمی از باشگاه منچستر یونایتد دریافت نکرده.

به گزارش کاپ،رسانه های ایتالیایی و انگلیسی در طی چند روز گذشته خبر از مذاکره سران باشگاه لاتزیو با مدیر برنامه های فلیپه آندرسون داده بودند اما حالا  ژولیانا گومز این خبر را تکذیب کرده و گفته:من هیچ حرفی ندارن در خصوص این شایعات بی اساس بزنم.ما هیچ پیشنهاد رسمی از منچستر یونایتد دریافت نکردیم و این اخبار در حالی منتشر می شود که فکر می کنم روزنامه های به دنبال جنجال و فروش بهتر هستند.بهتر است که دیگر در این ارتباط صحبتی نشود چون آندرسون با لاتزیو قرارداد دارد و اگر هم باشگاهی در فکر جذب او باشد باید با ایتالیایی ها وارد مذاکره رسمی شود.

این در حالی است که روزنامه گاتزتادلو اسپورت چاپ ایتالیا در شماره جدید خود خبر از چراغ سبز رییس باشگاه لاتزیو برای فروش آندرسون آمهم با رقم 60 میلیون یورو داده.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 128 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:11

یک روزنامه ایتالیایی خبر از آمادگی باشگاه یوونتوس برای فروش پل پوگبا در تابستان پیش رو و خرید چند بازیکن جدید با پول فروش از این بازیکن.

به گزارش کاپ، سران باشگاه مطرح یوونتوس به فکر جذب چند بازیکن جدید هستند و در این بین می خواهند تا پول خرید این ستارگان را با فروش پل پوگبا فراهم کند.

روزنامه توتو اسپورت در شماره جدید خود نوشته،بازیکنانی چون الکس ویتسل،ادینسون کاوانی و ایسکو سه بازیکنی هستند که ماکسی الگری سرمربی بیانکونری برای فصل آینده بر روی جذب آنها تاکید دارد و به همین خاطر سران این تیم ایتالیایی قصد دارند تا با فروش پوگبا پول جذب این بازیکنان را فراهم سازند.

یوونتوس قصد دارد تا پوگبا  را با رقم 100 میلیون یورو ئر فهرست فروش قرار دهد و در این بین باشگاه هایی چون پاری سن ژرمن، چلسی ، منچستر سیتی ، رئال مادرید و بارسلونا برای جذب این ستاره تلاش می کنند.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 126 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:55

هافبک تیم فوتبال استقلال در دوران جوانی در پرسپولیس هم عضویت داشته است.

به گزارش خبرنگار کاپ، خسرو حیدری که در چند سال اخیر خود را به عنوان یک ستاره در تیم استقلال مطرح کرده و یکی از بازیکنان تاثیرگذار آبی پوشان بوده است، قبل از اینکه به تیم بزرگسالان استقلال بپیوندد، در روزهای جوانی با پیراهن پرسپولیس هم به میدان رفته است.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 130 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:55

وزیر ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی را به رهبر معظم انقلاب، مردم ایران، ورزشکاران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان تبریک گفت.

به گزارش کاپ و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، متن پیام به شرح ذیل است:

«بهار را با یاد او آغاز می کنم چرا که تمام هستی قطره‌ای از دریای بیکران باری تعالی و عطوفت دردانه پیامبر(ص)، فاطمه (س) است.

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

دوباره معجزه‌ی آب، آفتاب، زمین، شکوه جادوی رنگین کمان فروردین، شکوفه و چمن و نور، رنگ و عطر و سرود و سپاس و درود بر دخت رسول الله (ص) فاطمه (س) که عید ما را با نام خود مزین کرده است.

و سلام بر شما جوانان، ورزشکاران افتخارآفرین و همیاران همکار

براین باورم که دنیا محل تحول است روزها و روزها سپری می شود تا با آغاز فصل بهار، رستاخیز، طبیعت را دگرگون کند و جانی تازه بر پیکره‌ی جهان دمیده شود تا این تحویل و تحول در طبیعت، مردگی زمین را به حیات تبدیل کند و این ماییم که در این لحظه با دعا از خدایی که خالق و قادری حکیم است می‌خواهیم که با تبدیل حالمان به بهترین حال، ما را به آنچه که شایستگی‌اش را داریم برساند و از او بخواهیم تا ما را در مسیر انجام وظیفه خطیر خود، سربلند کند.

سال جدید، سال کار و تلاش بیشتر برای توسعه ورزش کشور است، سال افتخار آفرینی با کسب خوش رنگ ترین مدالها در میادین بزرگ ورزشی و اعتلای نام وطنی که جوانان زیادی جان خود را برای آن ایثار کردند تا پایدار و مقتدر باقی بماند و امروز ما با سربلندی بر سر میز مذاکره با قدرت های جهان بنشینیم و با برگ برنده از آن بیرون بیاییم.

خدا را شاکریم که در سال 94 ملت شریف ایران با پیروزی تیم هسته‌ای در مذاکرات توانستند حقوق حقه‌ی ایران را پس از سال ها با اقتدار کسب نمایند تا امروز دنیا به احترام عظمت این مردم بار دیگر بپا خیزد. هم اکنون ما در مسیری قرار گرفته‌ایم که باید دست به دست هم در کنار دولت تدبیر و امید دوره پسا تحریم را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

امسال سال المپیک است سال هیجان و شور ورزشی، سال سلامت محوری با بهره گیری از ورزش، امسال سال بهبود مسائل جوانان این سرزمین است با یاری خدا و تلاش شما.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های تمامی اعضای خانواده بزرگ ورزش و برنامه ریزان حوزه جوانان، آرزو می کنم سال 95، سال ایستادن بر قله افتخارات و رفع مشکلات جوانان باشد.»


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 135 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:55

فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم کشورمان در مسابقه اول خود در رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا و در شهر آستانه قزاقستان مقابل نورماخان تنالیف باخت.

به گزارش کاپ، باباجان زاده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل نورماخان تنالیف از قزاقستان، قهرمان آسیا و بازی های آسیایی و نفر سوم جهان با نتیجه یک بر 4 شکست خورد و شانس کسب سهمیه المپیک را از دست داد. در این رقابت ها تنها کشتی گیران فینالیست می توانند سهمیه حضور در المپیک 2016 را کسب کنند.

لازم به ذکر است اولین مسابقات گزینشی المپیک (برای تمامی کشورها) ۲۲ تا ۲۴ آوریل سال ۲۰۱۶ (۲ تا ۴ اردیبهشت ۹۵) در اولان باتور مغولستان برگزار می شود که در هر وزن سه نفر در رشته مردان مجوز حضور در المپیک را کسب می کنند و دومین رقابت گزینشی المپیک ۶ تا ۸ می سال ۲۰۱۶ (۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت ۹۵) در شهر استانبول ترکیه انجام خواهد شد که در هر وزن دو نفر اول رشته مردان مجوز حضور در مسابقات را بدست می آورند.، به ترتیب تیم کشتی فرنگی ایران برای کسب سهمیه وزن های 59 و 130 کیلوگرم هنوز دو مسابقه دیگر پیش رو دارد.

در روز پایانی این مسابقات امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد روز یکشنبه اول فروردین ماه به مصاف رقبای خود می روند. 


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 131 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 15:54

اعضای تیم فوتبال هند برای دیدار مقابل ایران روز یک فروردین وارد تهران می شوند.

به گزارش خبرنگار کاپ، کاروان تیم فوتبال هند فردا، یک فروردین ماه 95 وارد تهران می شوند تا خود را برای دیدار مقابل ایران در تاریخ 5 فروردین در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی آماده کنند.

دیدار 2 تیم در تاریخ 5 فروردین از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و هندی ها تصمیم گرفتند 4 روز زودتر به تهران سفر کنند.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 130 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 15:54

مدافع ملی پوش تیم ملوان به خط خوردنش از تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار کاپ، محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع تیم ملوان که گفته می شود اولین بازیکن فصل آینده پرسپولیس است چون با این تیم قرارداد دارد و خدمت سربازی اش را در ملوان می گذراند، از لیست نهایی تیم ملی خط خورد.

این بازیکن که در تمام اردوهای اخیر از سوی کارلوس کی روش دعوت می شد، این بار در لیست نهایی جای نداشت. البته به نظر می رسد نتایج ضعیف ملوان نیز در این اتفاق تاثیرگذار بوده است.

کنعانی زادگان در واکنش به خط خوردنش از تیم ملی به کاپ گفت: آنقدر اعصابم به هم ریخته که اصلا نمی خواهم در این شرایط صحبت کنم. بگذارید تیم ملی 2 بازی اش را با موفقیت پشت سر بگذارد، بعد از آن صحبت می کنم.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 133 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 15:54

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قدیمها بزرگترها عیدی می دادند اما الان بچه ها به ما عیدی می دهند.

به گزارش کاپ، در روزهای پایانی سال 94 با علی کفاشیان، مرد اول فوتبال ایران همکلام شدیم تا گفت و گویی متفاوت را با او داشته باشیم. رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با دوربین کاپ درباره مسائلی صحبت کرده که شاید تا به حال نشنیده باشد و در روز پایانی سال شنیدن آنها خالی از لطف نباشد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده می کنید:

* سال 94 برای شما و فوتبال ایران چطور گذشت؟

سال 94 از نظر موفقیت های ورزشی ما سال بسیار خوبی بود. بیشترین تلاش ها را کردیم و بیشترین موفقیت ها را به دست آوردیم و البته بیشترین اذیت ها را هم شدیم. این هم به خاطر آن بود که در فوتبال مدیریت کردیم و کاری که انجام دادیم.

* پس در مجموع شما عملکرد خودتان را مثبت می بینید؟

بله، سال موفقیت آمیزی در فوتبال کشورمان داشتیم و کارنامه خوبی را به جای گذاشتیم. امیدوارم در سال 95 نیز این موضوع تکرار شود.

* آرزوی فوتبالی شما برای سال 95 در لحظات سال تحویل چه چیزی خواهد بود؟

آرزوی فوتبالی من این است که در سال 95 بحث و گفت و گو درباره حق پخش تمام شود. انشالله زور گفتن صداوسیما تمام شود و حق فوتبال را بدهند. آرزوی بعدی من هم این است که مدیریت خوبی در فوتبال حاکم شود تا بتوانیم خیلی خوب کارها را پیش ببریم.

* در تعطیلات عید نوروز کجا حضور دارید؛ نوشته بودند قرار است به هالیوود بروید؟!

جزایر قناری قرار بود بروم که قناری هایش پریدند و رفتند و دیگر نتوانستیم برویم! بدون شوخی ما عید در کنار تیم ملی هستیم. البته 8 سالی که من در فدراسیون فوتبال کار می کنم، هیچ عیدی را به مسافرت نرفتیم چون همواره درگیر اردو و برنامه های فدراسیون و تیم ملی بوده ایم و در تهران بودیم.

* شما اکثرا صادقانه حرف زدید اما یک دروغ سیزده بگویید؟

حالا که سیزده بدر نشده و هر موقع شد، چشم!

* اما الان بگویید بهتر است؟

دروغ خوب نیست و من اعتقادی به دروغ گفتن ندارم چون در اسلام گناه و حرام است. بهتر است حرف های راست را بگوییم که البته آن هم تحقق پیدا نمی کند که آن همان حق پخش ماست.

* عیدی هم به اعضای خانواده و فرزندانتان می دهید؟

الان دیگر برعکس شده است. قدیمها بزرگترها عیدی می دادند اما الان بچه ها به ما عیدی می دهند. پول ها را از ما می گیرند و بعد از آن به ما عیدی می دهند.

* امسال شما خانه تکانی هم کردید؟

نه، متاسفانه خانه تکانی نکردم و بچه ها این کار را انجام دادند. البته ما خانه مان آنقدر شلوغ است که دیگر وقت خانه تکانی نمی شود.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 139 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 6:53

 تیم فوتبال ماریتیمو در حالی که دروازه ایرانی اش را در اختیار نداشت، شکست خورد.

به گزارش کاپ، در حالی که علیرضا حقیقی به دلیل مصدومیت به تهران بازگشته و امکان حضور او در ترکیب ماریتیمو وجود نداشت، این تیم در هفته بیست و هفتم لیگ پرتغال نتیجه را یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد.

تنها گل تیم ریو آوه را در این دیدار میراندا در دقیقه 39 به ثمر رساند.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 140 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 6:53

قهرمانان لیگ یک فرانسه که پیش از این چلسی را از دور رقابت ها کنار زده اند، باید در مرحله بعد به مصاف دیگر تیم انگلیسی یعنی منچسترسیتی بروند.
به گزارش کاپ، پاری سن ژرمن با دو پیروزی 2 بر یک توانست چلسی را از دور رقابت ها کنار بزند، سرمربی این تیم لوران بلان معتقد است هر حریفی در این مرحله سخت است و مهم نیست که در مراحل قبل مقابل چه تیم هایی بازی کرده است. او در این باره به تلویزیون پی اس جی می گوید: سرنوشت ما را به مصاف منچسترسیتی خواهد برد، آنها باشگاه خیلی خوبی هستند. بازیکنان خوبی دارند و از مربی با دانشی برخوردار هستند. در این سطح از رقابت، تنها تیم های خیلی خوب باقی می مانند. پس برای همین ما به آنها احترام می گذاریم، به دقت آنها را بررسی می کنیم و بازی آنها را تحلیل خواهیم کرد. مسابقه خیلی جالبی خواهد بود، زیرا من معتقدم منچسترسیتی سبک بازی خاص خود را دارد، فلسفه باشگاه آنها زیبا بازی کردن است. فکر می کنم دو بازی خیلی خوب را در پیش داریم.

پاری سن ژرمن در بازی رفت در خانه میزبان منچسترسیتی خواهد بود و پس از آن سیتیزن ها در اتحاد به مصاف شگردان بلان خواهند رفت.


آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 131 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 5:49